В сферата на услугите успехът на бизнеса и растежът зависят от доволните клиенти. Soft1 ERP съдържа пълна функционалност за управление на услуги, помагайки на дружеството ви да оптимизира обслужването на клиенти, да подобри управлението на време и разходи и да осигурява услуги с най-добро качество на време и в рамките на бюджета.
Автоматизирането на процесите за продажби, маркетинг и обслужване на клиенти, интегрирано с управлението на счетоводството, осигурява на дружествата в сферата на услугите необходимите инструменти за ефективно поддържане на взаимоотношенията с клиенти, подобряване на продуктивността и повишаване на приходите и печалбите.
Софтуерът за управление на услуги от Soft1 осигурява мощна специфична за сектора функционалност, която дава възможност на доставчиците на услуги да ускорят и опростят цялостната си дейност по предоставяне на услуги с гъвкава платформа с възможност за конфигуриране.
Автоматизирайте планирането и оптимизирайте ресурсите си. Идентифицирайте и разрешете проблемите на клиентите си по ефективен начин. Ускорете разрешаването на случаи и откликвайте навреме на исканията на клиенти.
Осигурявайте отзивчиво обслужване и контролирайте оперативните си разходи. Управлявайте всички процеси по обслужване и осигурете оптимално използване на вашите ресурси в правилния момент, за да поддържате ниски нива на оперативни разходи.
Дайте възможност на екипите си по поддръжката да имат достъп информация за клиенти в реално време от всяко място и на всяко устройство. Помогнете на служителите си по поддръжката да се възползват максимално от възможностите за поддръжка, докато се грижат навреме за клиентите ви.
Постигнете допълнителна стойност и се възползвайте от възможностите за нови продажби благодарение на обслужването. Дайте възможност на служителите си да сътрудничат по-бързо, да предлагат разширени възможности и допълнителни продукти на клиентската ви база по-добре от преди.
Управлявайте споразуменията за обслужване за богато разнообразие от заявки от клиенти. Обработвайте цени на услуги, начини на плащане и издавайте фактури.
View Data SheetУстановете подобрена обработка на връщания, осигурявайки подробно проследяване на чакащите връщания.
View Data SheetИзползвайте управление на случаи и вградени въпросници за проучвания на удовлетвореността, за да подобрите обслужването в обектите.
View Data SheetПланирайте задачи, разпределяйте материали и изпращайте техници според възможностите на ресурсите. Въвеждайте тип на услугата и часове труд в данните за сервизното обаждане и изчислявайте плащанията за труд.
View Data SheetДобавяйте и планирайте сервизни задачи на място или извън обекта. Автоматично синхронизирайте сервизните задачи с Microsoft Outlook, преглеждайте планирани дейности и оптимизирайте маршрути с помощта на „Google Карти“. Възползвайте се от мобилно сервизно управление на място.
View Data SheetСъздавайте, преглеждайте и актуализирайте информация за клиенти, за да управлявате ефективно потенциални клиенти и възможности за продажби. Свързвайте кампании и промоционални дейности с потенциални клиенти и назначавайте потенциални клиенти на екипи по продажбите.
View Data SheetПланирайте проекти по обслужване, предвиждайте часове труд и материали, както и данни за разходите. Управлявайте и наблюдавайте ефективно проектите, като ги организирате в множество подпроекти.
View Data SheetПроследявайте артикулите по обект, склад, местоположение, партида, сериен номер на пакети. Използвайте множество системи за контрол на наличностите и методи за оценка като FIFO и LIFO. Понижете разходите и елиминирайте отпадъците с помощта на ABC анализ.
View Data SheetСъздавайте сервизни папки за дейности извън обекта. Задавайте поредност, управлявайте планирането на периодични услуги и договори ръчно или автоматично. Управлявайте изцяло сервизните обаждания и ресурси. Валидирайте клиентски серийни номера и гаранции, записвайте времето за обслужване, разходите и наличните артикули, които техниците вземат за работа по места.
View Data SheetНаблюдавайте всички сервизни задачи чрез усъвършенствана система за заявки. Създавайте и разрешавайте проблеми при поддръжката на клиенти с помощта на единен формуляр. Свързвайте случаите с обратната връзка за удовлетвореност на клиентите.
View Data SheetПроследявайте с точност времето за сервизен проект с помощта на листи за отработеното време и таксувайте за разходите с помощта на усъвършенствани инструменти за управление на разходите.
View Data SheetУправлявайте складовите обекти и материалите. Проследявайте с лекота наличностите в уеб и мобилен интерфейс.
View Data SheetERNST & YOUNG е световен лидер в услугите по експертни оценки, данъци, трансакции и консултиране, като се счита за третата най-голяма фирма за професионални услуги в света. Организацията управлява мрежа от фирми членки, които са отделни юридически лица в отделните държави. Тя разполага със 167 000 служители и над 700 офиса в повече от 140 държави по света.