Поддръжка


Вие имате въпроси, ние имаме отговорите

SoftOne има ангажимент да отговаря на въпросите ви и да намира решения на проблемите бързо и ефективно. Чрез богата гама от услуги за поддръжка, които се настройват изцяло според специфичните нужди на бизнеса ви, ние предоставяме на клиентите възможно най-добрата поддръжка.
Професионалистите от отдела по поддръжката на SoftOne имат богат бизнес опит и имат за цел да разбират нуждите ви и да предоставят експертни насоки и поддръжка винаги, когато е необходимо. Независимо от размера на дружеството ви или сферата на дейност нашите екипи по поддръжката се концентрират върху това да гарантират, че всичко работи както е необходимо за вас.




Услугите за поддръжка от SoftOne включват

Поддръжка по телефона

Клиентите на SoftOne могат лесно да се свържат с дружеството по телефона по въпроси, които са възникнали в хода на ежедневните дейности и изискват спешно разрешаване. Нашите професионалисти по поддръжката ще ви предоставят необходимата помощ.

Поддръжка по имейл

Екипът по поддръжката на SoftOne е на разположение онлайн, готов да ви помогне по имейл. Просто въведете своите данни, опишете възникналия проблем и натиснете „Изпращане“. Нашият екип по поддръжката ще ви предостави търсените отговори.

Поддръжка с E-ticket

Клиентите на SoftOne могат да използват система за e-ticket чрез специална уеб платформа за подаване на заявки. Всяка заявка се обработва автоматично и се наблюдава от екипите ни по поддръжката, докато клиентите могат да наблюдават онлайн напредъка на заявката си.

Поддръжка на място

Тази услуга за поддръжката се предоставя на обекта на клиента. Тя включва нов стандартен анализ, обучение за работните групи на клиентите и за проблеми, свързани с персонализацията, което се провежда съгласно специални споразумения.

Отдалечена поддръжка

Услугата за отдалечена поддръжка позволява на представителите на SoftOne да предоставят бърза и точна помощ за сложни клиентски проблеми чрез дистанционен достъп до екраните на клиентите. Този метод на поддръжка се използва също за въпроси, които не са свързани с поддръжката, като персонализиране и обучение.




Клиентите на SoftOne също така могат да се използват от денонощен достъп до информация, ресурси и услуги, включително подробната ни онлайн база от знания, продуктова документация и ресурси за изтегляне, онлайн форуми и общности, както и друга полезна информация.




Научете още








*Задължително поле














frmvalidator.addValidation("PRSNEXTRA_BOOL03","shouldselchk=y","Задължително поле.");