Home  ›  Blog  ›  Cloud  ›  Дистанционната работа и технологиите



Дистанционната работа и технологиите

February 8, 2022


Cloud

Дистанционната работа беше въведена заради пандемията, но изглежда е тук, за да остане. Въпреки че има много предизвикателства, ние разполагаме с технологията, т.е. решения базирани на облак  или системи като облачна ERP, за да преодолеем пропуските и да дадем на служителите необходимите инструменти, за да бъдат в крак, като в същото време повишават тяхната производителност.

 

Предизвикателствата

 

Несъмнено отдалечената работа идва със значителни предизвикателства, които не могат да бъдат пренебрегнати. Например, загубата на комуникация, която идва с ежедневния контакт под формата на планьорки, екипни дейности и приятелски разговори, създава пропуски, които е трудно да се преодолеят. В много случаи контактът лице в лице създава усещане за общност, укрепвайки връзките. По същия начин не е лесно да се уловят тези невербални знаци, когато разговаряте с колега чрез телеконферентна връзка, което може да доведе до проблеми с комуникацията.

Епидемията донесе нови предизвикателства за всички по отношение на здравето, семейството и работата. Работата от разстояние, докато се грижите за близките си, съчетана със социално дистанциране, често носи големи психологически товари, водещи до изтощение.

 

Решенията

 

Казано е, че всяко предизвикателство е възможност за учене и развитие. Нека разгледаме няколко съвета, които ще ни помогнат да преодолеем предизвикателствата на дистанционната работа с помощта на технологиите.

Първо, приемането на цифрови инструменти и системи под формата на облак е ключът към посрещането на нуждите на вашия екип. Използването на инструменти като Microsoft Teams е добро начало. Разбира се, ако планирате да продължите или поддържате хибриден модел на дистанционна работа, тогава са необходими по-усъвършенствани инструменти за проектиране и комуникация.

Живеем в дигитална ера, където всеки момент се произвеждат нови данни. Цялата тази информация, включително данните за клиентите, може да бъде безполезна, ако не се управлява правилно, интегрирайки различни отдели на вашия бизнес за подобряване на процесите. Например, можете да използвате облачно ERP решение като хъб за комуникация с клиенти и сигурно събиране на данни, които ще бъдат лесно достъпни отвсякъде, като по този начин увеличавате рентабилността и производителността.

 

Комуникационни приоритети

 

Повече не е непременно по-добро, нито означава по-високо качество. Това важи и за комуникацията, независимо дали се осъществява лично или от разстояние. На практика това означава, че срещите трябва да бъдат кратки, приоритизирани, ясни и целенасочени. Излишъкът и преувеличението никога не са ефективни.

 

Политики за работа от разстояние

 

 

За да сте сигурни, че служителите разбират точно как работата от разстояние ще се отрази на ежедневната им работа и живот в дългосрочен план, помислете за въвеждане на специфични правила/политики. Тези политики трябва да обхващат всичко, от позволяване на служителите да работят отвсякъде в рамките на една и съща часова зона или държава, до начини за контакт лице в лице, когато няма риск. Може да се направят някои изследвания в рамките на бизнеса, за да се определят приоритетите и политиките на новата реалност.

 

 

 





#Cloud ERP     #ERP    

Related Posts