Home  ›  Blog  ›  Trends & Views  ›  AI е бъдещето на CRM



AI е бъдещето на CRM

August 3, 2020


Trends & Views

Интегрирането на AI с CRM е от полза за всички организации и особено за малки и средни предприятия, които неуспешно до момента търсят начини да обвържат и разбират по-добре своите клиенти. Прочетете, за да разберете как AI създава тази толкова важна възможност.

Интелигентни работни процеси, повишена автоматизация

Автоматизацията и CRM са перфектната комбинация. В действителност това, което AI предлага е, че прави автоматизирането наистина полезно, като го доближава до крайните потребители. Хората, които използват CRM системи, не се нуждаят от специални познания по автоматизация, тъй като системата или работи самостоятелно, или предлага правилните  автоматизирани процеси.

Анализът на работните процеси с помощта на AI води до значителни подобрения в използваемостта на CRM, тъй като не изисква ръчни кликвания и настройки и следователно елиминира загубата на време.

Оптимална обработка на данни

Основната функционалност на всяка CRM система е да създава и поддържа надеждна база данни, която компанията ще обработва и анализира, за да определи стратегията си за продажби. Благодарение на базираната на AI технология, предприятията вече могат да подобрят връзките си с клиентите чрез подобрено извличане на данни, възползвайки се от много различни електронни устройства, джаджи, социални мрежи и други технологии, които им позволяват да актуализират и обработват такива данни по-ефективно.

Имайки достъп до повече информация, предприятията имат възможност да предоставят повече възможности във връзка с техните продукти и услуги, като персонализирани бюлетини и имейли. Персонализираните съобщения позволяват на CRM да взаимодейства с клиенти през най-добрите часове на деня, като използва атрактивни съобщения, съставени с помощта на big data.

Надеждно въвеждане на данни

Данните, събрани от CRM, могат да предоставят на вашия екип по продажби важна информация. В миналото обаче тези данни не винаги са били надеждни и достатъчни, главно защото зависят от ръчните действия, предприети от потребителите. Сега, подобрената интеграция в комбинация с AI, която може да идентифицира входящите данни, подобрява цялата такава информация, която може автоматично да се добави към CRM системата.

По-специално, решението се справя с целия процес на въвеждане на данни, дейност, която досега натоварваше търговския персонал, тъй като предлага външна интеграция с всички най-популярни пакети за производителност. Така че, благодарение на интеграцията с услуги като Google, Microsoft и LinkedIn, вашият екип по продажбите вече може да се съсредоточи върху изграждането на благоприятни взаимоотношения, а не да губи времето си за далеч по-малко ценния процес на въвеждане на данни.





#AI     #CRM    

Related Posts