Share
Read also
Cloud
Cloud ERP, AI и устойчивостта ще доминират през 2024 г.
Trends & Views
Тенденции в дигиталната трансформация за 2024 г.
News & Events
SOFTONE Group обявява назначаването на Раду Оприс за нов генерален международен мениджър
Trends & Views
Нови ERP тенденции за 2024 година
Броят на фирмите, които избират платформи за електронна търговия, за да продават своите продукти, непрекъснато се увеличава. Оптимизирането на операциите по продажбите обаче остава критичен проблем. Интеграцията на ERP и електронната търговия води до автоматизиране на множество задачи, което прави управлението на бизнеса много по-ефективно. Всъщност, тъй като потребителите все повече се обръщат към онлайн пазаруване, това е най-добрият момент за всеки бизнес да интегрира ERP решение със своята платформа за електронна търговия и/или многоканален подход, поради следните причини.
Оптимално управление на клиентската база
Успешните взаимоотношения бизнес-клиент до голяма степен зависят от бързото, ефективно и ефикасно обслужване на клиентите. Интеграцията с ERP и електронната търговия улеснява управлението на бази данни, предлагайки интеграция в реално време и следователно по-тесен контакт както с потребителите, така и с доставчиците. Автоматизацията улеснява събирането на данни за клиентите, планирането на доставките и т.н.
Оптимално управление на запасите
Инвентаризацията е от решаващо значение за всеки бизнес, и особено за тези, фокусирани върху електронната търговия. Интеграцията с ERP и електронната търговия предлага оптимизирано управление на запасите, тъй като системата ви позволява лесно да актуализирате цените на продуктите и информацията за наличността. Освен това ERP гарантира, че поръчките се обработват своевременно, така че да няма натрупвания или забавяния.
Интеграция на счетоводството и фактурирането
Тази конкретна полза е изключително важна, тъй като интегрирането на ERP с вашия eShop ще ви позволи да автоматизирате два важни финансови процеса, т.е. счетоводство и фактуриране. След като бъде подадена поръчка, системата пристъпва към завършване на процеса (фактурирането и отчитането се извършват автоматично), като не оставя място за грешки и забавяния.
Ефективност на разходите и времето
Като обща оценка интеграцията на ERP и eShop помага за намаляване на оперативните разходи и времето за обработка. По-специално, благодарение на премахването на дублиращи се данни, поръчките се обработват както по-бързо, така и без грешки. От друга страна, автоматизацията на повечето управленски процеси е пряко свързана с по-малко оперативни разходи.