Share
Read also
Trends & Views
Тенденции в дигиталната трансформация за 2024 г.
News & Events
SOFTONE Group обявява назначаването на Раду Оприс за нов генерален международен мениджър
Trends & Views
Нови ERP тенденции за 2024 година
Trends & Views
Дигиталната трансформация и МСП
Ако принадлежите към 72% от малките и средни предприятия, които вярват, че инвестирането в нови технологии, като например CRM, води до увеличаване на ROI и растеж на бизнеса, тогава може да ви е интересно да научите 6-те основни причини, подкрепящи тази перспектива.
Cloud CRM е правилният избор за всеки бизнес, който иска да се разшири и да надделее над конкуренцията.
1. Лесно внедряване
Обезкуражаващият страх, че инсталирането на такава сложна система е сложен процес, е необоснован. Модерна CRM система, базирана в облак, няма да създаде проблеми за Вашия ИТ екип и ще бъде готова за използване за минимално количество време. Единственото изискване е интернет връзка. Не е нужно да плащате за поддръжка на хардуер, сървъри или софтуер и не е нужно да наемате специализиран ИТ персонал за управление, инсталации, актуализации и т.н. Всичко се прави дистанционно!
2. Безпроблемен достъп
Непрекъснатият достъп 24/7 е едно от най-важните предимства, които Cloud CRM може да предложи. Представете си, че трябва да подготвите предложение в последния момент или да намерите телефонен номер или имейл адрес, който спешно се нуждаете, докато сте извън офиса. Облачните CRM решения предлагат достъп отвсякъде и от всяко устройство – десктоп, лаптоп, таблет и смартфон. Докато имате интернет връзка, вие и вашите партньори имате достъп до базата данни по всяко време, когато имате нужда – ценен актив за съвременния бизнес.
3. Лесна употреба
Единственото, което трябва да направите, е да влезете с паролата, която сте получили и да се уверите, че скоростта на връзката ви е адекватна. По отношение на поддръжката на системата, това се обработва от доставчика и се предлага с редица опции за онлайн самообслужване, от които можете да избирате.
4. Ефективност на разходите
Друго важно предимство на облачното решение е неговата разумна цена. Никой бизнес не иска да харчи огромна сума пари за еднократна покупка; инвестициите с по-малък мащаб с фиксирана цена винаги са за предпочитане. Облачните CRM решения се предлагат срещу модел на абонамент, който изисква минимална първоначална инвестиция и следователно включва по-малко рискове.
5. Сигурност на високо ниво
Сигурността е основната грижа на всички фирми, съхраняващи информацията си в облака. Това е и най-честата причина (според Forrester Research) защо много фирми все още остават скептични към приемането на решения, базирани на облаци. Доставчиците на облачни услуги са наясно с това безпокойство и затова те са доста внимателни с всички съответни проблеми. В крайна сметка те са тези, които отговарят за защитата на поверителната ви информация, предлагайки автоматизирани aрхивни политики и ефективно възстановяване, ако възникнат проблеми.
6. Надеждна работа
С облачния CRM не е нужно да се притеснявате за време на престой, тъй като всичко, което съществува в облака, автоматично се архивира. Така например, в случай на повреда в хардуера, всичко автоматично ще бъде заменено и системата ви ще продължи да работи без прекъсвания. Облачната CRM система остава напълно работеща 99,99% от времето.