Home  ›  Blog  ›  Business Software  ›  CRM за продажби, маркетинг и още..



CRM за продажби, маркетинг и още..

December 14, 2018


Business Software

Клиентите винаги са основен фокус на всеки бизнес, а CRM отговаря на вашите нужди в продажбите и маркетинга, както и обслужване на клиенти, управление на доставките и логистика. Освен това, CRM предлага и някои други ползи за вашия бизнес. Нека да разгледаме някои от най-важните.

 

Потребителски профили

Познаването на нуждите на клиентите е в центъра на качественото обслужване на клиентите. В миналото това изискваше лична връзка между собственика на фирмата и клиента. В днешно време това не винаги е възможно, но CRM може да играе важна роля при събирането на цялата информация за всеки клиент, която ще бъде използвана от персонала, за да разбере по-бързо избора на клиентите. За още по-голям успех, обаче, всички данни на клиентите трябва да бъдат включени в системата.

 

Много канали за поддръжка

Някои клиенти предпочитат имейли, други социални медии, телефонни обаждания или дори текстови съобщения. За още по-добра поддръжка на клиенти, трябва да свържете своя CRM с различни канали, така че вашият персонал да има достъп и да взаимодейства с всеки клиент, използвайки предпочитания от тях канал. Съответно CRM трябва да бъде настроен по начин, който ви позволява да взаимодействате с клиентите си, независимо от предпочитания от тях канал за комуникация.

 

По-задълбочено разбиране на нуждите на клиентите с AI

Ясно е, че цялостната оценка на Вашия бизнес от страна на клиентите е много важна, а CRM в комбинация с изкуствен интелект, ще ви помогне да разберете нуждите на всеки клиент с така наречения “анализ на настроенията”. AI “слуша” нуждите на клиентите и разбира тяхното поведение от начина, по който отговарят на имейлите. По принцип тя открива предразположеността на клиента и по този начин ви помага да направите клиентското си обслужване още по-отзивчиво, бързо и лично.

 

Социaлни медийни – данни

Друг актив, който трябва да комбинирате с Вашия CRM, са социалните медийни данни. Можете да научите много за клиентите си от техните публикации във Facebook и Twitter. Можете да развиете още по-силни връзки и в същото време да разберете как наистина се чувстват клиентите Ви относно вашата марка. Уверете се, че използвате пълноценно социалната медийна интеграция с вашия CRM и обучете своите служители как да използват тези данни.

Незабавен … отговор

Клиентите няма да чакат вашата реакция, още повече, когато смартфоните са направили комуникацията толкова непосредствена. За съжаление, ако даден бизнес постоянно закъснява с отговорите си, той в крайна сметка ще плати цената. Клиентите ви се нуждаят от вашата поддръжка веднага, а не след няколко часа. Отново, CRM може да ви помогне, като предупредите вашия персонал по продажбите в реално време, когато клиент се свърже с вас; колкото по-бърз е отговорът, толкова по-щастлив е клиентът.





#CRM    

Related Posts