Share
Read also
Cloud
Cloud ERP, AI и устойчивостта ще доминират през 2024 г.
Trends & Views
Тенденции в дигиталната трансформация за 2024 г.
News & Events
SOFTONE Group обявява назначаването на Раду Оприс за нов генерален международен мениджър
Trends & Views
Нови ERP тенденции за 2024 година
Клиентите винаги са основен фокус на всеки бизнес, а CRM отговаря на вашите нужди в продажбите и маркетинга, както и обслужване на клиенти, управление на доставките и логистика. Освен това, CRM предлага и някои други ползи за вашия бизнес. Нека да разгледаме някои от най-важните.
Потребителски профили
Познаването на нуждите на клиентите е в центъра на качественото обслужване на клиентите. В миналото това изискваше лична връзка между собственика на фирмата и клиента. В днешно време това не винаги е възможно, но CRM може да играе важна роля при събирането на цялата информация за всеки клиент, която ще бъде използвана от персонала, за да разбере по-бързо избора на клиентите. За още по-голям успех, обаче, всички данни на клиентите трябва да бъдат включени в системата.
Много канали за поддръжка
Някои клиенти предпочитат имейли, други социални медии, телефонни обаждания или дори текстови съобщения. За още по-добра поддръжка на клиенти, трябва да свържете своя CRM с различни канали, така че вашият персонал да има достъп и да взаимодейства с всеки клиент, използвайки предпочитания от тях канал. Съответно CRM трябва да бъде настроен по начин, който ви позволява да взаимодействате с клиентите си, независимо от предпочитания от тях канал за комуникация.
По-задълбочено разбиране на нуждите на клиентите с AI
Ясно е, че цялостната оценка на Вашия бизнес от страна на клиентите е много важна, а CRM в комбинация с изкуствен интелект, ще ви помогне да разберете нуждите на всеки клиент с така наречения “анализ на настроенията”. AI “слуша” нуждите на клиентите и разбира тяхното поведение от начина, по който отговарят на имейлите. По принцип тя открива предразположеността на клиента и по този начин ви помага да направите клиентското си обслужване още по-отзивчиво, бързо и лично.
Социaлни медийни – данни
Друг актив, който трябва да комбинирате с Вашия CRM, са социалните медийни данни. Можете да научите много за клиентите си от техните публикации във Facebook и Twitter. Можете да развиете още по-силни връзки и в същото време да разберете как наистина се чувстват клиентите Ви относно вашата марка. Уверете се, че използвате пълноценно социалната медийна интеграция с вашия CRM и обучете своите служители как да използват тези данни.
Незабавен … отговор
Клиентите няма да чакат вашата реакция, още повече, когато смартфоните са направили комуникацията толкова непосредствена. За съжаление, ако даден бизнес постоянно закъснява с отговорите си, той в крайна сметка ще плати цената. Клиентите ви се нуждаят от вашата поддръжка веднага, а не след няколко часа. Отново, CRM може да ви помогне, като предупредите вашия персонал по продажбите в реално време, когато клиент се свърже с вас; колкото по-бърз е отговорът, толкова по-щастлив е клиентът.