Share
Read also
Trends & Views
Тенденции в дигиталната трансформация за 2024 г.
News & Events
SOFTONE Group обявява назначаването на Раду Оприс за нов генерален международен мениджър
Trends & Views
Нови ERP тенденции за 2024 година
Trends & Views
Дигиталната трансформация и МСП
Независимо дали сте главен изпълнителен директор или ръководител на маркетинг отдел, със сигурност вече сте обмисляли дали дигиталната трансформация е пътят. Отговорът е прост. Само помислете, че съвременният дигитален пазар изисква от марките и бизнеса да продължават да предлагат иновации, за да оцелеят в тази нова ера и да останат конкурентоспособни.
И така, нека видим по-подробно защо дигиталната трансформация трябва да бъде в основата на вашата бизнес стратегия, като се фокусира върху локализацията, т.е. адаптирането на автентично съдържание за нова целева аудитория, което изисква нещо много по-сложно от обикновен превод.
Стойност на марката, силно присъствие в бизнеса
Установяването на вашата марка не е лесна задача, особено на силно конкурентен пазар. Въпреки това локализацията на съдържанието в комбинация с цифрова трансформация може да ви помогне да постигнете целта си. Както вашите клиенти, така и други фирми от вашия бранш ще започнат да забелязват и оценяват съдържанието, което публикувате, и въздействието, което оказвате. Накратко, колкото по-надолу слизате по пътя за локализация, чрез дигитална трансформация, толкова по-силно ще стане вашето онлайн присъствие.
Повече налични пазари
Локализацията предполага, че ще превеждате съдържанието си и на други езици, така че можете да достигнете до клиенти, говорещи китайски или руски, например. Въпреки че цифровата трансформация в традиционната си форма се фокусира върху вътрешно преструктуриране, локализацията със сигурност е екстравертен процес и следователно отличен избор, тъй като ще ви позволи да поставите вашата марка на международната пазарна карта.
Гъвкаво съдържание
Локализацията на съдържанието ще ви предложи значителни възможности за актуализиране и преоценка на вашата маркетингова стратегия за съдържание. В резултат на това ще можете ефективно да създадете още по-управляема и гъвкава структура на съдържанието, като предоставяте на международната си аудитория нови видове ангажиращо съдържание. Управлението на такъв процес е важна задача, така че не забравяйте да проучите внимателно наличните възможности, партньори и услуги, преди да вземете решение. След като ясно сте определили целите си, дигиталната трансформация на вашия бизнес ще се окаже много бърз и приятен процес.
Висока възвръщаемост на инвестициите
Всеки отделен бизнес трябва да вземе предвид своята възвръщаемост на инвестициите(ROI), преди да продължи с иновация. В края на краищата цифровата трансформация може да не изглежда най-икономически ефективният начин за надграждане на вашия бизнес модел в началото, но локализацията на съдържанието е важна инвестиция за онлайн марките по още една причина: органичен трафик. Локализацията ще доведе до органичен трафик към вашия уебсайт. Това очевидно е по-успешна маркетингова стратегия от платени реклами, събития на живо и т.н. ROI на локализацията, в контекста на дигиталната трансформация на вашия бизнес, е много по-голяма от всички предишни маркетингови усилия, предлагащи дългосрочна рентабилност.