Home  ›  Blog  ›  Business Software  ›  CRM като партьор в социалните мрежи



CRM като партьор в социалните мрежи

August 15, 2018


Business Software

Въпреки че понякога достигането до нови потенциални клиенти може да бъде мярка за успех, впоследствие получените реализации са много по-важни. Бизнесът се интересува предимно от възвръщаемостта на инвестициите, когато трябва да реши дали дадена дейност е била успешна или не. Така че, въпросът е как успешно да преобразувате вашите потенциални клиенти. Отговорът е даден от CRM.

 

Преди всичко, нека приемем, че когато даден бизнес използва правилно своето CRM решение, той има достъп до огромно количество данни, свързани със съществуващите и потенциалните си клиенти. Благодарение на тези данни, той може да се съсредоточи върху още по-добри резултати, за да увеличи възвращаемостта си.

 

Най-значимият начин да използвате данните от CRM е да разберете кои са вашите клиенти. Ще  можете да сортирате демографската информация от базата данни на вашите клиенти, за да се запознаете с пола, възрастовата група, образование, както и всички други характеристики на вашите клиенти, които могат да бъдат използвани като обща черта.

 

Използвайки този списък с навици и поведения, можете да създадете кампании, които ще бъдат адресирани до тази конкретна аудитория или всяка друга подобна аудитория, която Ви интересува. Освен това, когато планирате кампаниите си на различни социални медийни платформи, можете да пускате реклами, насочени към хора с тези конкретни демографски данни.

 

CRM решението може и много повече от това да събира демографски данни. Ако се възползвате пълноценно от потенциала му, можете по същество да интегрирате всичките си взаимодействия с клиентите, от проведена кампания, през потенциален клиент, до осъществена поръчка. След което, благодарение на данните, които имате можете да анализирате дали някои кампании са по-ефективни за вас и в кои случаи клиентите са склонни да похарчат повече.

 

Някои от данните, които могат да бъдат полезни при създаването на по-точно целеви кампании, включват типовете устройства, които вашите клиенти използват при посещението ви и извършването на покупка, както и времето на деня с най-голям трафик.

 

И накрая, можете да използвате CRM решението, за да проследявате клиенти, които – поради някаква причина не са направили повторна поръчка при Вас. В този случай можете да използвате наличните данни, за да изберете различни периоди от време и да определите най-доброто време за повторно таргетиране на тези клиенти. Във всеки случай факт е, че данните, предоставени от вашата CRM система, ще ви помогнат да разберете по-добре как различните групи клиенти са привлечени или отблъснати и как можете да отговорите на това.





#CRM    

Related Posts