Share
Read also
Trends & Views
Тенденции в дигиталната трансформация за 2024 г.
News & Events
SOFTONE Group обявява назначаването на Раду Оприс за нов генерален международен мениджър
Trends & Views
Нови ERP тенденции за 2024 година
Trends & Views
Дигиталната трансформация и МСП
CRM системите помагат на бизнеса да рационализира своите процеси, тъй като те могат да предоставят данни за клиентите (напр. обратна връзка и подробности за нуждите на клиентите) в реално време. Когато е базиран на облак, резултатите са още по-добри. Правилно управляваните клиентски данни могат да предоставят ценна информация. Да видим защо.
Лесена инсталация
Модерните CRM решения не изискват сложни процеси, нито трябва да плащате за поддръжка на хардуер, сървър или софтуер. Cloud CRM е удобна за потребителя система и може лесно да бъде внедрена и безпроблемно интегрирана с други системи.
Лесен достъп
Cloud CRM предлага на служителите възможност за достъп до системата от всяка точка на офиса или от разстояние. Неограниченият достъп е най-важното предимство на CRM в облака, тъй като постоянната връзка с централна база данни предлага на потребителите гъвкавостта и свободата, от които се нуждаят.
Друго важно предимство е, че облачният CRM улеснява сътрудничеството между екипите. Например, интегрирането и корелацията на процесите на продажба прави по-лесно подобряването на бизнеса.
По-малко разходи
Друго предимство на CRM в облака е, че не води до финансови загуби. Нито един бизнес не желае да похарчи големи суми пари за една покупка; по-малките и редовни плащания винаги са за предпочитане. Cloud CRM работи по абонаментен модел, който изисква минимална първоначална инвестиция, с минимален риск. В резултат на това няма допълнителни скрити разходи или други разходи.
Повишена сигурност
Това е основна грижа за всеки, който използва уеб базирана система за съхранение на информация. Неслучайно нивото на ИТ в облачните бизнеси е много по-високо от това на традиционните. Доставчиците на Cloud CRM предлагат сложни автоматизирани политики и ясен план за възстановяване на данни в случай на проблем. Отделните потребители на облачни услуги обаче могат да подобрят сигурността на своите данни, като използват силни пароли и двуфакторно удостоверяване, наред с други неща.
#Cloud CRM #CRM #DigitalTransformation