Home  ›  Blog  ›  Business Software  ›  Как Big Data правят ERP по-ефективен



Как Big Data правят ERP по-ефективен

March 23, 2022


Business Software

Благодарение на своите усъвършенствани и разширени аналитични функции, Big Data ще направи ERP решенията по-ефективни. Ето някои от основните предимства, които предлага.

Точни прогнози

Бизнесът разчита на AI, ERP прогнозен анализ и усъвършенствано отчитане, за да предскаже бъдещо представяне. Разбира се, тази способност има голямо въздействие, което се простира отвъд самите решения.
Gartner прогнозира, че до 2022 г. 65% от фирмите ще използват базирани на AI ERP стратегии, за да получат сравнително предимство. Според същото проучване прогнозните анализи ще се очертаят като водеща технология за повишена конкурентоспособност. Чрез минимизиране на предположенията относно сезонното търсене, предлагане и финансови резултати, ERP прогнозите могат да предложат необходимите прозрения точно и задълбочено.

Подобрено планиране

Тъй като ERP предлага възможност за анализ на повече данни за по-малко време, той предоставя още по-точна и ефикасна представа за всякакви оперативни проблеми, така че те могат да бъдат по-лесно адресирани. По този начин предприятията могат да планират своите процеси още по-ефективно и да разпределят ресурсите си там, където наистина са необходими.
Друго важно предимство е наблюдението в реално време. Тъй като ERP интегрира данни в целия бизнес, потребителите могат да наблюдават състоянието на конкретна задача и незабавно да правят всички необходими корекции, което гарантира оптимално използване на работната сила и оборудване в зависимост от индустрията.

Изчерпателно профилиране на клиенти

Бизнесът неизбежно работи в среда, ориентирана към клиента. В резултат на това те трябва да използват прозрения, за да отговорят на уникалните и постоянно развиващи се нужди на своите клиенти. И докато CRM може да бъде изключително ефективно решение, той не може да предостави цялата необходима информация и данни самостоятелно.
CRM модулът на едно ERP решение предлага по-проницателни и ефективни прозрения за дейността на клиентите в сравнение с самостоятелното CRM решение, като анализира както общите тенденции, така и навиците за купуване на отделните клиенти. В допълнение, използването на големи данни от ERP и базирани на изкуствен интелект технологии предлага изключително точни профили на клиенти и още по-ефективно насочване към потенциалните клиенти, което позволява на продажбите да се съсредоточат върху тези, които е най-вероятно да осъществят реализация.





#CRM     #ERP    

Related Posts