Home  ›  Blog  ›  Mobility  ›  Коя е правилната EM стратегия за вашия бизнес?



Коя е правилната EM стратегия за вашия бизнес?

May 19, 2021


Mobility

Броят на потребителите на смартфони в световен мащаб днес надхвърля три милиарда и се очаква да нарасне с няколкостотин милиона през следващите няколко години.
Ефектите от тази тенденция върху бизнеса са значителни, тъй като служителите се възползват от предимствата на BYOD и компаниите се нуждаят от създаване на стратегии за мобилност на предприятията.

Производителност и удовлетвореност на служителите

Освен спестяване на пари, което е важен фактор, предлагането на достъп на служителите до собствените им устройства може да има стимулиращ ефект върху тяхното увереност и производителност. Това е напълно обясним резултат, тъй като те най-добре са запознати с техните лични устройства и потребителски интерфейс. Според съответните проучвания използването на лични устройства за бизнес дейности позволява на служителите да спестят приблизително 58 минути на ден и по този начин да увеличат производителността си с 34%. Особено за малък и среден бизнес това може да има както краткосрочни, така и дългосрочни ефекти върху производителността.

Правилна употреба, политики и безопасност

Във всеки случай е важно всеки бизнес да разработи и приложи последователна стратегия за корпоративна мобилност. Според Strategy Analytics до 2022 г. мобилната глобална сила ще нарасне до 1.87 милиарда, което е 42,5% от глобалната работна сила. В резултат на това предприятията ще трябва да проучат своите политики и да гарантират, че използват правилния подход. Това означава да вземат предвид и актуализират специфичните нужди на техния отрасъл, корпоративни политики, размер, стил, бюджет, ИТ и т.н.

Днес трите основни бизнес подхода към EM са следните: 1) Донесете собствено устройство (BYOD), 2) Изберете собствено устройство (CYOD) и 3) Корпоративно притежавано, лично активирано (COPE).

Безопасност и инструменти

Като се има предвид, че е много вероятно BYOD да доминира сред малкия и среден бизнес, всеки бизнес ще трябва да прилага строги политики, в съответствие с неговите нужди и по начин, че BYOD в крайна сметка да бъде печеливш.

Една от стратегиите, която като че ли не е достатъчно оценана, но е сравнително лесна за изпълнение, е криптирането. Потребителите често не осъзнават колко лесно някой случаен може да получи достъп до данните, съхранявани в мобилния му телефон или лаптопа, в случай че устройството им бъде загубено или откраднато. Криптирането със сигурност ще предотврати този риск.

По същия начин бизнесът често подценява значението на данните и тяхното единно управление. Ако попаднат в грешни ръце, имейлите, контактите, бележките, снимките и т.н. могат да създадат значителни проблеми с безопасността и в крайна сметка да навредят на вашия бизнес. За щастие има много налични софтуерни инструменти, които, освен шифроването, предлагат функции за дистанционно изтриване.

 





#enterprise     #mobilty     #ЕМ    

Related Posts