Share
Read also
Trends & Views
Тенденции в дигиталната трансформация за 2024 г.
News & Events
SOFTONE Group обявява назначаването на Раду Оприс за нов генерален международен мениджър
Trends & Views
Нови ERP тенденции за 2024 година
Trends & Views
Дигиталната трансформация и МСП
CRM системата може да бъде ценен инструмент, който ще ви помогне да определите динамиката на вашите отношения с клиентите и по този начин да стимулирате продажбите, да увеличите производителността и да се свържете с вашите клиенти. Неговата ценност веднага ще стане ясна, щом започнете да я използвате.
Направете CRM вълнуващ
CRM решението предлага много повече от това просто да позволи на вашите търговци да затворят сделка и да постигнат техните цели, той ви дава персонализиран поглед към вашите потенциални клиенти. Тъй като идентифицира предпочитанията на клиентите и техните променящи се нужди и изисквания, CRM предлага на вашите търговски екипи превъзходството да предлагат решения, които ще им позволят да изграждат дълготрайни отношения с клиентите си. Помогнете на екипа си да разбере как CRM технологията може да им предложи нови възможности.
Гъвкаво и лесно за използване решение
Важно е да изберете удобна за потребителя система, която е лесна за използване. Сложните системи изискват продължително обучение и многобройни наръчници, които често могат да се окажат рецепта за неуспех. Така че, преди да пристъпите към закупуване на CRM система, поканете екипа си по продажбите да направи някои тестове, да поискат обратна връзка и да вземат под сериозно внимание всичко, преди да вземете окончателното си решение.
Обучението е задължително
Всеки път, когато инвестирате в нова система или насърчавате възприемането на нова система, уверете се, че вашите служители действително могат да използват всички негови функции. Нивото на опита на вашия персонал очевидно е свързано с техните технологични умения, така че някои могат да предпочетат онлайн обучение, докато други не.
Използвайте възвращаемостта на инвестицията като „стръв“
Възползвайте се от подробните отчети, предоставени от вашата CRM система, за да насочите вниманието на вашия екип за продажби към положителното въздействие на този софтуер. Споделяйте тези отчети публично, така че всеки да може да види броя на техните потенциални клиенти и колко бързо тези потенциални клиенти се преобразуват в реални продажби.
Всичко в CRM e „отношения“
Всички проспериращи фирми разчитат на силни връзки. CRM е инструмент, който може да ви помогне да установите и разширите отношенията с клиентите, въпреки че неговата стойност в крайна сметка зависи от това дали всъщност го използвате или не. Приемането на решение започва след като ръководството постави целите и подкрепи изграждането на такива отношения като средство за успех и начин за постигане на тези цели.