Home  ›  Blog  ›  Business Software  ›  Време ли е за нов CRM?



Време ли е за нов CRM?

November 30, 2018


Business Software

За повечето фирми CRM е основно приложение. Обаче, внедряването на CRM система не е еднократен процес, който можете да забравите след това. Дори ако най-напред всичко е настроено перфектно, може да са необходими корекции и подобрения с течение на времето. Важно е да започнете оценка как да подобрите съществуващата си система. Ето някои признаци, че е време да надстроите своя CRM.

Изоставане на отчети
Доброто CRM решение трябва да генерира отчети за продажбите без човешка намеса или и без значително забавяне. Ако вашият CRM не може да се справи с тази задача бързо и ефективно, това е повече от загуба на ценни ресурси и пречка, отколкото стратегическо предимство, каето ви трябва. Ако вашият персонал е ненужно ангажиран, е време да потърсите алтернатива на вашата съществуваща система.

Няма оперативна съвместимост
Интеграцията е важна тенденция, особено по отношение на облачните приложения, и това важи особено за CRM. На теория всяка софтуерна платформа може да работи безпроблемно с друга платформа, но на практика възникват проблеми. За повечето приложения за облачен CRM интеграцията е проста и гладка. Така че, ако вашата система изисква значителна човешка намеса, както и време за прехвърляне на данни към друга платформа, тогава нещо не е наред и трябва да разгледате алтернативата на модерна CRM система и всичко, което тя може да предложи.

Проблеми с персонализации и допълнения
Очевидно е разочароващо да отделите значително време и пари за някои важни за вас персонализации на CRM-а, и след това да видите, че ги няма в следващата актуализация. Ако това се случва често с персонализациите ви, трябва да обмислите напълно да промените системата си. Ако имате нужда от голям брой персонализации, което ще доведе до проблеми с вашето решение, тогава вероятно е време да надстроите. В крайна сметка може да откриете, че нещо, което по-рано се нуждаеше от специална обработка, сега е част от стандартния “пакет”.

Когато CRM е остарял
Въпреки че CRM решения, базирани на облак, може да са предпочитаният избор за бизнеса в наши дни, някои бизнеси все още използват редица вътрешни решения по различни причини. Такива реализации може да са работили в миналото, но в ерата на цифровата трансформация, където компаниите трябва да бъдат изключително гъвкави, за да отговорят на постоянните пазарни промени и непрекъснатите технологични нововъведения, горепосочените негъвкави и нестабилни CRM решения най- вероятно ще са в пречка на бизнеса.

Основната причина е тяхната поддръжка и експлоатация може да бъде скъпа. Освен това те може да не могат да се интегрират с други важни бизнес приложения. Ако това е така, вероятно е време да надстроите своя CRM. Тази промяна няма да бъде нищо друго освен ползи за вашия бизнес.





#CRM    

Related Posts