Home  ›  Blog  ›  Business Software  ›  Какво трябва да знаете, преди да закупите ERP решение?



Какво трябва да знаете, преди да закупите ERP решение?

January 3, 2019


Business Software

Придобиването на ERP система е голяма стъпка за всеки бизнес. Ето защо е много важно да получите ясни отговори от вашия доставчик по определени въпроси, преди да решите да се ангажирате с решение.

 

Cloud ERP или локално базирано ERP?

Бизнесът по света използва решения, базирани на облак, за да ускори и трансформира своите операции. Сега всичко може да се направи в облака. Това важи и за ERP, който в своята версия на облака предлага всички предимства на локалното решение, без неговите недостатъци. Накратко, Cloud ERP означава автоматизация, персонализиране, автоматични актуализации, сигурност, ефективност на разходите и др., само чрез абонамент.

 

Трябва ли да персонализирам моето ERP решение?

Ако направите правилна оценка на нуждите си от самото начало, с помощта на вашия доставчик, и изберете правилния пакет, всичко ще върви гладко. Вероятно ще се нуждаете от някои персонализации, но те ще са предимно корективни. Това, което е от съществено значение, е да имаш последователна стратегия по отношение на твоите цели и ресурси.

 

Важно ли е мобилното планиране за ERP?

Днес повечето служители приемат за даденост използването на смартфони, таблети и като цяло мобилни устройства на работното си място. За тази цел е добра идея да разгледате наличните мобилни ERP решения с помощта на вашия доставчик, тъй като те ще ви улеснят по няколко начина: бърза реакция, достъпност отвсякъде, безпроблемно сътрудничество, оптимален потребителски опит, повишена производителност и т.н. Единственото нещо, на което трябва да обърнете голямо внимание, е сигурността, тъй като използването на множество устройства, които не са централно контролирани, може да доведе до допълнителни проблеми.

 

Колко важно е обучението?

Както вашият доверен доставчик ще ви посъветва, обучението е необходимо по време на периода на изпълнение, преди системата да бъде пусната в експлоатация. Следователно трябва да намерите начин да включите хора от различни бизнес процеси да участват в мониторинга и оценката на системата, в началната фаза, както и в междинните етапи. Във всеки случай обучението е добро начало, за да се гарантира, че следващите етапи на изпълнение и експлоатация.

 

Кои и колко функции ми трябват?

Повечето ERP системи, дори и най-достъпните, включват някои стандартни модули. Въпросът, на който трябва да отговорите в сътрудничество с вашия доставчик, е от кои от тези модули се нуждае от вашия бизнес, както и от кои може да имате нужда в близко бъдеще. С бързо променящата се технология, трябва да помислите за система, изградена на базата на стратегическа визия и включваща всички функции, които ще покриват вашите настоящи и бъдещи нужди.





#ERP    

Related Posts