Home  ›  Blog  ›  Business Software  ›  Социалните медии “нахлуват” в ERP



Социалните медии “нахлуват” в ERP

October 26, 2018


Business Software

Използването на социални медии предлага значителни предимства, тъй като данните, които тези сайтове предлагат, дават възможност на бизнеса да подобри и развие своите операции. Нека да разгледаме начините, по които социалните медии засягат ERP решенията.

 

Не е новина, че типичните ERP системи интегрират всички аспекти на бизнеса, от планирането и развитието на продуктите до продажбите и маркетинга. От друга страна, има много вече интегрирани приложения (като например HR и CRM), които вече са свързани – дори косвено – със социалните медии. Как? Обмислете колко често срещано е отдела за човешките ресурси да използва LinkedIn, за да търси потенциални кандидати, или за отдела по продажбите да използва Facebook, за да достигне до потенциални клиенти.

 

В крайна сметка това е положителна тенденция, така че е напълно разумно ERP решения да продължат да обогатяват своя “арсенал” с помощ от социалните мрежи. 84% от специалистите по маркетинг смятат, че социалните медии са изключително важни за бизнеса им и макар че кампаниите за социални медии вероятно не са част от ERP решенията, те се превръщат все повече във взаимно допълване.

 

Основната причина за интеграцията на социалните медии е бизнес ползите, които те предлагат. Ето някои от най-интересните:

 

  • Събиране на информация за потенциални и съществуващи клиенти като физически лица
  • Събиране на данни от социални мрежи и импортиране в записите на фирмата ви
  • Проучване на дейността на други фирми
  • Подобряване на комуникацията в рамките на бизнеса и подобряване на връзките с клиентите
  • Събирайте ценна информация за клиентите и отзиви за продуктите и бизнеса си.

 

Несъмнено успехът на социалните медии не може да бъде пренебрегнат, тъй като проучванията показват, че процентът на успех за преобразуване на потенциални в настоящи клиенти е 100% по-висок, отколкото при традиционния маркетинг. Заключенията са очевидни ..

 

Заключения

В продължение на много години социалните медии – във всичките им форми – се оказаха изключително влиятелни в ERP решенията. Имейлите, мигновените съобщения и дискусионните форуми отдавна са неразделна част от цялата екосистема на ERP. Следователно, разумно е, че някои от най-популярните социални медийни приложения, като Twitter и Pinterest, се използват широко в ERP.

 

И така, какъв е ключът към използването на тази тенденция в полза на Вас? Отговорът е в успешната интеграция на сложни и строго структурирани решения, като например ERP, с по-леките и по-слабо структурирани социални медийни приложения. Що се отнася до това как това ще бъде постигнато, отговорът е чрез предаване на правилната култура и стратегия на вашите служители. Това ще им даде достъп до ценна информация, което ще доведе до по-добро генериране на потенциални клиенти и още повече продажби.





#ERP     #Social media    

Related Posts