Home  ›  Blog  ›  Trends & Views  ›  Какво да очаквате от CRM през 2018 г.



Какво да очаквате от CRM през 2018 г.

April 24, 2018


Trends & Views

Без съмнение се очаква значително развитие в областта на CRM технологиите. Бъдещите CRM системи ще трябва да комбинират информация от различни, но често свързани, източници.

Ето някои предстоящи нововъведения, които ще помогнат на бизнеса ви да отговори на настоящите пазарни нужди.

 

Работни потоци в ерата на изкуствения интелект

 

Никой модерен и динамичен бизнес не може да разчита на неефективни и остарели процеси. Така че, в близко бъдеще, системите за управление на корпоративните клиенти ще започнат автоматично да регулират работни потоци, за да повишат ефективността. Например, след като изучат някои повтарящи се модели, CRM системите ще обновят съществуващите процеси с помощта на изкуствен интелект, за да сведат до минимум ръчно изпълнените задачи, като създадат автоматизирани действия или престроят потребителския интерфейс, за да отговарят на специфичните нужди на потребителите.

 

Автоматизиран импорт на данни

 

Автоматизация в най-добрия и вариант! CRM системите вече ще се справят с всички повторни действия, така че фирмите да могат да се съсредоточат върху по-важни въпроси като стратегията и продажбите. През 2018 г. технологията CRM ще се премести от управление, към изграждане на взаимоотношения с клиентите. Практически, CRM системите ще попълнят необходимите полета за данни с наличните демографски данни и друга информация, като предлагат на потребителите функционалността, от която се нуждаят не само за управление, но и за изграждане на дългосрочни отношения с клиентите си.

През последните няколко години доставчиците на CRM решения постепенно премахват многократните задачи, като по този начин улесняват потребителите да се фокусират върху интегрираните в CRM данни. Именно в тази област изкуственият интелект ще бъде полезен, като премахне слепите места в процесите на продажби, генерира нови, за да подобри ефективността на продажбите.

 

“Личният” елемент

 

Разработчиците и доставчиците на CRM винаги ще се стремят да предложат още по-добра персонализация, така че фирмите да могат да подобрят своето клиентско изживяване. Всъщност тази персонализация може да достигне до мястото, където целевите страници се създават динамично за всеки контакт, а клиентите комуникират с марки, а не с различни бизнес отдели.

 

Така че, вместо да се ограничават клиентите от възможностите на служителите, системните ограничения и т.н., новите CRM технологии ще приспособят опита на марката към нуждите на всеки клиент. Това означава, че клиентите вече няма да трябва да преминават през безкрайни екрани и известия, за да получат това, което искат. Същевременно служителите ще могат да осигуряват бързо и оптимално обслужване, независимо от това, което клиентът търси: продажби, услуги или маркетинг.

 

Свят на интернет на нещата

 

Системите за CRM постепенно се очаква да се интегрират още по-ефективно със смарт аксесоарите ви, автомобилите, мобилните телефони и домашните уреди, предлагайки на клиентите по-изчерпателен изглед.

Ако бъде направено правилно, интегрирането на данните за интернет на нещата с процесите, свързани с продажбите, маркетинга, доставката и сервиза, ще предложи значителни възможности за персонализиране на индивидуалния опит на клиентите. Свързаните устройства и IoT предоставят по-точна представа за клиентите, в сравнение с това, което комуникацията може да предложи.





#CRM     #Future trend    

Related Posts