SOFTONE | REGATE

Всички функции, всички задачи,
през всяко устройство










Всеки модерен и конкурентен бизнес се нуждае от бързина и гъвкавост. Мобилните устройства са неразделна част от ежедневието на всеки служител – факт, който позволява лесен достъп до корпоративните данни отвсякъде. Част от ежедневната работа се прехвърля извън стените на офиса, създавайки нови нужди от бърз достъп до актуална информация.  Открийте решенията за мобилност на бизнеса от SOFT1 и Regate и осигурете на служителите си всички необходими преносими инструменти с цел повишаване на производителността и скоростта на реакцията, по-добър контрол на вашия бизнес, намаляване на разходите и грешките и подобрено обслужване на клиентите. Направете следващата стъпка към дигиталната трансформация на вашия бизнес и променете начина, по който вашите служители работят и се свързват помежду си, с клиентите, доставчиците и партньорите.

Мобилни решения SOFT1

Мобилни решения REGATE

REGATE, компания на SOFTONE, е специализирана в областта на мобилните технологични решения за бизнеса (корпоративна мобилност). Портфолиото от решения на Regate покрива редица нужди като автоматизация на продажбите, мобилно фактуриране (X-VAN), маркетинг и мърчандайзинг на място, управление на активи, регистрации на продажбите на място, управление на обслужването на място, управление на медицински представители, доказателство за доставка и много други. Решенията на Regate се интегрират напълно с всяка ERP система.

Автоматизация на продажбите 

Дайте на вашите търговци информацията, от която се нуждаят, за да свършат работата си бързо, лесно и рентабилно. Увеличете тяхната продуктивност като същевременно намалите оперативните разходи. Обработвайте поръчките си по-бързо, елиминирайки грешките и подобрявайки обслужването на Вашите клиенти.

Мобилно фактуриране (EX-VAN)

Управлявайте целия цикъл на продажби с лекота, бързо и без грешки с помощта на гъвкавия инструмент ExVan , който се адаптира към всеки начин на работа. Освен това може да се надгражда, за да отговори на бъдещите ви растящи оперативни нужди

Маркетинг от място

Събирайте всички необходими данни директно от пазара, наблюдавайте присъствието на конкуренцията в търговските обекти, също както и вашето, и организирайте екипа си с помощта на модерно и ефективно решение. Подкрепете служителите си и променете картината като комбинирате физическото присъствие с най-съвременните технологии

Управление на активи

Сдобийте се с пълен поглед върху вашите активи на пазара чрез отчети за тяхното точно местоположение и състояние на сигурността. Възложете на всеки потребител различни права в зависимост от неговата роля. Проверете план-програмата на даден актив, докладвайте за повреда или извършете ремонт с едно и също приложение. 

Управление на медицинските представители

Управлявайте графика за посещения на вашите медицински представители и/или търговски представители, посещаващи аптеки. Намалете времето за изчакване и удвоете броя на техните посещения. Управлявайте подробностите и хронологията на действията по лекари, аптеки и болници – всичко това в едно приложение.

Управление на услуги предоставяни на място

Край на закъсненията на техниците! Удвоете броя на техните посещения като им предоставите цялата информация, необходима за осигуряване на управление на услугите на място, чрез приложение, което се адаптира към спецификата на вашия съществуващ бизнес.

Доказателство за доставка

Автоматизирайте процедурите за доставка и вземане на продукти с най-голяма сигурност, достоверност и ефективност. Осигурете и повишете качеството на всяка доставка и цялостното обслужване на вашите клиенти при пълна прозрачност в управлението на стоките като пестите ценно време за достъп до информация и се освободите от хартиените документи.

Мобилни разпродажби

Дайте възможност на промоутърите, козметиците или продавач-консултантите да записват своите продажби на клиенти, да следят целите си и други статистики чрез удобно приложение. Проследявайте и архивирайте нуждите от зареждане и недостига по марки и потребители за определен период от време директно на място.

Мобилен B2B

Използвайте удобен за потребителя B2B електронен магазин като приложение за мобилния телефон/смартфона или таблета на клиента без да е необходима постоянна връзка на устройството към мобилна мрежа. То осигурява същата информация, както ако е онлайн (цени за клиенти, снимки на артикули, адреси за доставка на клиентите, оферти и маркетингови съобщения), в брандирана среда с цветовете и логото на вашия бизнес.

Плъгин WordPress-WooCommerce от Regate

Дайте на вашите клиенти и корпоративни потребители възможността да вземат бизнес решения с бързина, непосредственост и ефективност като използват цялата налична информация чрез мощната комбинация между Regate Effective – WordPress – WooCommerce – една от най-надеждните опции за гръцкия отдел за бизнес продажби благодарение на 15-годишния опит на Regate и ноу-хауто на световния лидер във внедряването на уебсайтове.

Новата версия на софтуера SoftOne се адаптира и разширява възможностите си към всяко смарт устройство, поддържайки всички функции на съвременния бизнес чрез превъзходната платформа за бизнес преносимост Soft1 360, напълно преработеното решение Sales Force Automation (автоматизация на продажбите), а също така и Soft1 WMS Lite – ново специализирано мобилно приложение, което надгражда значително управлението на складовите пространства и наличностите на всеки бизнес!

SOFT1 360

Дайте ход на бизнеса си с иновативното мобилно решение на SoftOne. Направете служителите си по-продуктивни и готови да си сътрудничат, независимо къде се намират или какво устройство използват. Soft1 360 е готово за употреба мобилно решение, което революционизира начина, по който вашите ръководители и екипи работят, свързват се и се ангажират с вашите клиенти, доставчици и бизнес партньори.

Soft1 360 подобрява гъвкавостта на използване и наличността на важна бизнес информация отвсякъде. Това е иновативно приложение, което разширява „обсега“ на Soft1 ERP като помага на служителите ви да използват безпроблемно неговата функционалност, когато имат нужда от нея, дори и извън стените на офиса! Soft1 360 напълно се адаптира към нуждите на вашия бизнес и отрасъл, както и към изискванията на ролята на всеки потребител, като осигурява повишена производителност на работната ръка в движение.

Научете повече

Soft1 WMS Lite

Изведете склада си на следващото ниво с мощно решение, осигуряващо функционалност, видимост, мащабируемост и гъвкавост, които са от решаващо значение за управлението на склада и запасите. Soft1 WMS Lite е цялостно мобилно приложение, което автоматизира всички ежедневни складови процеси като гарантира по-бързи транзакции и точност на данните.

Отличаващо се с удобен графичен потребителски интерфейс, Soft1 WMS подпомага вашите служители точно когато се движат между складовите локации. Със Soft1 WMS Lite професионалистите в складовете имат на своите мобилни преносими устройства всички инструменти и информация, от които се нуждаят, за да се справят лесно и ефективно с всичките си задачи, избягвайки грешки, скъпо струващи неправилни избори и забавяния. Директно интегрирано със Soft1 Series 6, Soft1 WMS Lite предлага актуализации на запасите в реално време, повишава ефективността на работния процес и намалява ръчните операции като ви помага да намалите разходите си за обработка и да отговорите своевременно на уникалните изисквания на вашите клиенти.

Научете повече

Мобилни приложения

B2B

Soft1 B2B е уеб приложение, което позволява на бизнеса да автоматизира процесите с клиенти и бизнес партньори. Soft1 B2B е лесно приложимо във всички инсталации на Soft1 Series 6, независимо от техния оперативен модел (локален или в облака). Всичко е готово за вас от SoftOne! Без необходимост от каквито и да било специализирани инсталации или допълнителен хардуер, с централизиран контрол на правата за достъп и с изключително прости процедури за персонализиране.

myCustomer

Soft1 myCustomer е уеб услуга, която разширява и повишава ефективността на ежедневните бизнес транзакции с вашите клиенти. Тя помага за укрепване на отношенията с вашите бизнес партньори, като същевременно намалява оперативните ви разходи. Фирмите, които използват Soft1 Open Enterprise Edition, вече могат да се възползват от предимствата на услугата „myCustomer“ и да предложат на своите клиенти важни функции.

Web Report

Приложението Soft1 Web Report е важен инструмент за поддържане на информираността и актуалността на ръководителите на компании по всяко време. Приложението показва всички налични отчети на Soft1 ERP Series 6 в мрежата. Без необходимост от каквито и да било специализирани инсталации или допълнителен хардуер, с централизиран контрол на правата за достъп и с изключително прости процедури за персонализиране и настройка. Soft1 Web Report напълно се адаптира към нуждите на вашия бизнес и отрасъл, както и към изискванията на ролята на всеки потребител, като осигурява повишена видимост на работната ръка в движение. Приложението може лесно да се настройва през централизираната ERP система. Цялостната функционалност, менюта, полета, списъци, формуляри

myPortal

Soft1 MyPortal е мобилно приложение, което предлага възможност за преглед на активните инструменти за данни, проектирани в основната система Soft1 ERP. Потребителите могат да разполагат в реално време с информация по специални въпроси, представляващи интерес, като висящи проблеми с клиенти, входящи имейли, стойност на продажбите по категории артикули и периоди, топ 10 на най-продаваните артикули или на клиентите. Преглеждането на допълнителните инструменти за данни е изключително лесно и данните се изобразяват под формата на таблица или графична презентация.

QuickView

Soft1 QuickView е мобилно приложение, което предлага бърз преглед на финансовото състояние на компанията. Soft1 QuickView се предлага за системите iOS и Android.

Mobile Sales

Сведете до минимум разходите си и подобрете обслужването на вашите клиенти с приложението Soft1 Mobile Sales. Повишете ефективността на продажбите си, независимо дали сте на път или с клиент. Soft1 Mobile Sales е идеално за всички фирми, които наемат независими търговци, тъй като им позволява да изпълняват задачите си с помощта на PDA устройство, което им предлага достъп до цялата информация в реално време. Със Soft1 Mobile Sales мениджърите могат лесно да изпълняват поръчки, събиране на плащания и мърчандайзинг. Те могат да бъдат информирани също и за финансовата документация на клиентите, балансите по сметки, състоянието на стоките и т.н. Освен това с помощта на Soft1 Mobile Sales вашите мениджъри могат да отпечатват поръчки, квитанции, фактури и ваучери.



Заявете демонстрация









*Задължително поле